onsdag 21 april 2010

Till minne av lady



Tänk att få vakna tidigt en morgon
Höra ett vårregn sjunga sin sång!
Jag älskar regnet som väcker jorden
Tack käre far för regnet du gav!

Tänk att få vakna tidigt en morgon
Höra en koltrast sjunga sin sång!
Jag älskar sången koltrasten sjunger
Tack käre far för sången du gav!

Tänk att få vakna tidigt en morgon
Se hur vår sol gör allting så skönt
Jag älskar solen som värmer jorden
Tack käre far för solen du gav!

Tänk att få vakna tidigt en morgon
Utan att sakna natten som var
Jag älskar livet som du har skapat
Tack käre far för allt som du gav!
( text Carola Häggqvist)


"Våran fina gamla golden retriver dam somnade in lungt och stilla måndagen den 19/4 kl 15:40 efter nästa 14 år skulle fyll det den 3 maj.. det är ett val man måste ta när våra husdjur blir gamla och sjuka."

1 kommentarer:

Blogger Emma sa...

Hej!
Såg just din blog då jag googlade om trummen!
Kände bara att jag ville lämna mina sympatier och medkänsla till bortgång av er Golden, vilket tomrum det blir efter så många år....
Hoppas den andra mår bra och att ni kan njuta av alla fina och golden-galna minnen!
Hälsn. Emma

1 augusti 2010 kl. 23:49  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida